28 juni 2012

Lista


nkte fylla i en lista som jag har snott från Egoina som i sin tur hade snott den från någon annan som i sin tur snott den från.....osv. osv.

Vilken svordom använder du mest?
-  Skit... men annars är det väldigt sällan jag svär. Bara om jag ska härma någon. 

Äger du en iPod?
- jajamen! Fick en sådan iPod nano av min klass när jag fyllde 18. Den används fortfarande nästan varje dag.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- Om jag ska jobba tidigt så är det 5.20 och om jag är ledig så är det kl 9 som gäller. 

Hur många resväskor äger du?
- 2.
den lilla väskan för en weekend-resa

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
- En vän. Jag älskar barn men eftersom jag jobbar med de så kan det vara skönt att få vara i lugn och ro.

När var senast någon stötte på dig?
- I helgen.

Vad åt du till middag senast?
- Fruktsallad.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
- klart de gör! 

Vilket riktnummer befinner du dig i?
- 033

Är du blyg inför det motsatta könet?
- hahahahahaha Jag!? Blyg?! hahaha Näää, verkligen inte! 

Vilken film kan du alla replikerna till?
- Ingen tror jag. Men är på god väg när det gäller "how to lose a guy in 10 days"

Pratar du några andra språk?
- jepp: ryska, engelska y un poco español.
ryska glosor för Therese

Diskar du din egen disk?
- Bara kastruller och stekpannor. Resten tar en av mina bästa vänner hand om; diskmaskinen.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- Näää. Det kan la tjejer också göra.

Vad har du med dig in på bion?
- Naturgodis och dricka. En kompis kanske?

Har du en blogg?
-ööööh, vad är det? 

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Social och spontan.

När sov du senast på golvet?
- Oj...för ett halvår sen kanske.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- Fungera och fungera men 4 timmar räcker nog... dock inte flera dagar i sträck. 

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- njaa. Gör ju säkert massa fel själv, brurshan!

Vad var det senaste du åt?
- 2 ostmackor

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- Om jag skulle??? Att jag skulle!! Kommer förhoppningsvis göra det snart med.

Tycker du om att krama folk?
- Jaaa! Myspys

Äger du en digitalkamera?
- Yes! Och den har fångat många fina bilder! 

Vad är du allergisk mot?
-Inget. (laktosintolerans räknas inte, det är ingen allergi)
piller som "botar" intoleransen

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
- Darin? hahahaha näää, det hoppas jag inte! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar