31 oktober 2012

är det något fel på mig?

Jag har gått och blivit kär i skyfall-låten. Han Isac som sjöng den i X-faktor gjorde sånt intryck på mig så jag är helt såld. 

På tal om Skyfall...är filmen bra eller!? Varje gång folk pratar om Bond-filmer så håller jag tyst för jag har ingen aning om vad de handlar om. Har kanske sett en halv film för typ tio år sedan så kommer knappt ihåg nått. Och varje gång folk får reda på att jag inte sett dessa filmer får jag en "WTF"-blick på mig. Då brukar jag göra saken ännu roligare och berätta att jag aldrig har sett Star wars och Sagan om ringen heller. Sjukt kul att se hur folk blir stumma. Mohahaha

Imorgon blir det jakt på Halloween-utstyrsel. Jag har en bild framför mig så hoppas att jag kan förverkliga den.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar