22 oktober 2012

Latex

Har blivit med en biljett till studentpuben nästa vecka. Och som många vet så är det Halloween som firas då. Varje år är jag lika långsam med utstyrseln och nu tänkte jag vara i tid, alltså typ hela 10 dagar innan.

I alla fall....jag har läst Linda Hallbergs blogg där hon visar hur man gör sår med flytande latex så tänkte att jag skulle kolla upp hur mycket det kostar. Nu när jag är student så tänkte jag att jag börjar med Tradera för att va ekonomisk. Jag ångrar så att jag sökte på latex. Kommer drömma väldigt snuskiga mardrömmar om detta. höhö

frågan är bara: VAD SKA JAG VA NU DÅ!?!?
Förra året var jag en "snäll" docka
Jag lyckades skrämma rätt så mycket folk förra året faktiskt. Men tydligen var jag läskigare på avstånd än vad jag var i närbild. Skrämde även busschauffören när jag skulle åka hem. haha Stackars människa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar